Prik me!

Er gebeurt iets leuks in je leven en je wil graag een belangrijke vraag stellen aan iemand die dicht bij je staat (en dan ook nog eens op een originele manier). Toen ik zelf ging trouwen heb ik er niet bij stil gestaan om mijn getuigen te vragen op een originele manier. Ik stond te popelen om het ze te vragen en ben dus helemaal langs dit stadium in de voorbereidingen gedraafd. Als ik terug kon gaan (of het gewoon nog een keer kon doen) dan zou ik het op deze gave manier doen!

Dus hierbij, hoe ik mijn zus Marlie zou vragen om mijn getuige te zijn (als ik het nog eens mocht doen).

Dus lieve Marlie, deze is speciaal voor jou!

Benodigdheden:
- Doosje (groot genoeg om een kleine ballon in te doen. Mijn doosje was ongeveer 16 cm hoog).
- Ballon
- Veiligheidsspeld
- Lint
- Confetti
- Papier
- Pen



Zorg dat de doos groot genoeg is om een ballon in te stoppen. Je kunt de ballon natuurlijk klein houden door hem niet zo groot op te blazen, maar het is niet mooi als je een tutje bovenop de ballon krijgt.



Vul de ballon met confetti en het briefje voor de ontvanger. Op mijn briefje stond: 'Wil jij mijn getuige zijn?'
Maar denk ook eens buiten de (paarse) doos. Hoe leuk is het om te vragen of iemand je bruidsmeisje wil zijn of peetouders van je kindje willen zijn. Of misschien vraag je op deze manier wel je geliefde ten huwelijk!

Aan de ballon bevestig je een lint met daaraan een label waarop staat: 'Prik me'. Vergeet niet een veiligheidsspeld aan het labeltje te hangen!





Stop de ballon in de doos en maak het doosje dicht met een lint en een leuke label met de naam van de ontvanger erop.



Neem de ingepakte ballon mee naar de ontvanger, bijvoorbeeld als het zijn of haar verjaardag is. Nadat je het cadeau gegeven hebt wacht je met spanning af, succes gegarandeerd! Een leuker cadeau is er niet!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten